MONDAY

CLOSE-UP X2
 
Måndag kväll och jag ligger i sängen och vilar min stackars arma hjärna efter ett tappert försök att räkna matte. Hann med litegrann men tror dock att jag fortsätter med plugget imorgon istället, nu vill jag bara ta det lugnt, duscha länge och äta något gott. 
 
Igår var jag förresten på IKEA halva dagen med mammi och köpte lite grejer som har fattats till mitt rum, nu känns det inte lika tomt längre och mysfaktorn har ökat något. Efter det åt vi middag hos mormor & morfar sedan blev det valvaka framför TV:n. Det som jag reagerar mest på efter allt är att SD nu är Sveriges tredje största parti...

Kommentarer
Postat av: Elin

så fin!

Svar: Åh tack, detsamma!
Johanna Wahlberg

2014-09-15 @ 19:33:28
URL: http://niles.blogg.se
Postat av: Julie Marie

Du er nydelig!

2014-09-21 @ 18:59:10
URL: http://www.juliemxrie.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0