CHANGED PLANS

Upp med håret i en knut och på med myskläderna var det första jag gjorde när jag kom hem. 
 
Idag hade jag egentligen tänkt att dra en runda på stan eller gått och simmat lite, men så blev det inte haha. Mina pengar kommer inte in förens nästa vecka och jag började känna en obehaglig smärta i magen - därav ingen simning. Men efter lite McDonalds och vilande känns det nu mycket bättre! Resten av kvällen ska jag ta det lugnt, fixa och dina med lite olika grejer och äta gott. Hoppas alla har haft och får en fortsatt bra fredag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Såg att du har varit i Hamburg, har varit där en gång förut men hann inte med så mycket, ska dock dit i år igen, har du några rekommendationer? :)

Svar: Vi hann tyvärr inte heller med så mycket haha! Men shopping en hel dag hann vi iallafall med. Och om du är ute efter shopping rekommenderar jag att gå på Mönckebergstraße, där finns det hur mycket affärer som helst! :)
Johanna Wahlberg

2015-01-10 @ 17:50:37
URL: http://fiktivaem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0