GOTT NYTT ÅR!

Gott nytt år på er! Jag hoppas att alla hade en bra kväll igår och firade in det nya året på bästa sätt. Jag vaknade för ca en timme sedan, vilket typ aldrig händer även om jag lägger mig sent haha. Vaknar alltid väldigt tidigt annars. Jag lägger aldrig några nyårslöften som jag vet att jag inte kan hålla, men tre angående bloggen vet jag att jag kan hålla. 
 
- Bättre "kvalité" på inläggen som jag försökt börja med nu. Kvalitet före kvantitet. 
- Fler inlägg. Det har väl gått lite sådär de senaste veckorna, men jag ska försöka att bättra mig!
- Bra bilder. Ligger väl under samma kategori som bättre kvalité, men ni förstår vad jag menar. 
 
God fortsättning på er allihopa, P&K!

Kommentarer
Postat av: fanny

hej, måste bara fråga..
Jeansen från lager 157, hur är dom i storlekarna?
Är dom normal eller mindre eller? Har vanligtvis på S på mina byxor, (tex Dr Denim) kan jag ha S på dom också då?
Fin blogg, gott nytt år

Svar: Hej!Jag brukar ha XS i Dr Denim men S i dessa. De passar perfekt vid midjan och det men brukar tyvärr vara lite stora nere vid benen för mig. :( Det är nog lite olika! Men jeansen från lager157 är liksom "hårda" och töjer sig inte som Dr Denim. Hoppas det hjälpte lite, haha. Tack så mycket, gott nytt år!
Johanna Wahlberg

2015-01-01 @ 15:57:22
URL: http://ffannyenvall.devote.se
Postat av: Robex Lundgren

gott nytt år

2015-01-02 @ 09:49:06
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0